вул. Садово-Ботанічна, 64​

+38 (044) 506-77-77

+38 (067) 269-01-48

dusokompania@gmail.com

DUSO НАВЧАННЯ

Курс керівників 2024 сайт
тренинг стандарт размер2
analyze
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПЕРСОНАЛ
Курси для керівників та адміністраторів салону
learning
СЕМІНАРИ-ТРЕНІНГИ
Майстер-класи та семінари від провідних спеціалістів DUSO
online_messaging
ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ
Онлайн-навчання, тренінги та вебінари в зручному форматі
ШКОЛА ПОДОЛОГІЇ
Школа сучасної подології Baehr [манікюр та педикюр]

У салонному бізнесі, як і в будь-якому іншому, перевагу завжди мають професіонали. Директор салону краси — це людина, від якої залежить перш за все фінансовий результат діяльності компанії. Аби досягти позитивних результатів, одного лиш ентузіазму недостатньо. Потрібно бути компетентним спеціалістом, що розбирається в усіх нюансах функціонування салону. Ми навчаємо керівників салонів краси вже більше 10 років. У програму навчання включено всі аспекти створення і подальшої роботи фірми:

  • підготовка приміщення й визначення переліку необхідного обладнання;
  • підбір співробітникв;
  • рекламна і маркетингова політика;
  • мотивація персоналу і створення корпоративної стратегії;
  • методи залучення клієнтів та утримання наявної клієнтської бази;
  • аналіз результатів діяльності та вироблення ефективної економічної стратегії;
  • контроль за діяльністю компанії з метою вдосконалення методів роботи та багато іншого.

 

Навчання директорів салону краси триває від одного до трьох місяців, що залежить від інтенсивності та періодичності занять.  За необхідності можна провести більш прискорений тренінг для директора.

Можливо, ви плануєте відкрити не повномасштабний салон із численними напрямками діяльності, а невеликий центр, орієнтований на надання косметологічних послуг? Тоді до вашої уваги пропонуються професійні курси керівників косметологічних центрів. Компетентні бізнес-тренери підкажуть вам, на яких напрямах косметології і якими методами найкраще сконцентрувати свої зусилля, аби досягти максимальних результатів.

Скористайтеся шансом змінити своє життя і стати успішним менеджером — запишіться на наші курси директорів косметологічного центру!

Головний актив будь-якої компанії, що працює у сфері послуг, — це клієнтська база. Чим більше клієнту сподобається обслуговування, тим вища ймовірність, що він звернеться до вас іще раз, а заодно й порекомендує друзям. Тому перше враження, яке відвідувач отримає при зверненні до вашої фірми, — надзвичайно важливе. Адміністратор салону краси — ось співробітник, за результатами спілкування з яким клієнт сформує свою початкову думку про все підприємство.

 

Саме тому навчання адміністраторів салону краси треба проводити в обов’язковому порядку. Хороший адміністратор повинен відповідати багатьом критеріям, наведемо деякі з них:

  • Зовнішність. Співробітник повинен бути насамперед стильним і доглянутим. Неможливо продати клієнтові послугу макіяжу, якщо обличчя продавця за структурою нагадує ніздрювате тісто. Ніхто не замовить модельну стрижку в розпатланої людини з немитою головою.
  • Грамотне й чітке мовлення. Клієнту набагато простіше зважитися замовити послугу, якщо йому чітко й виразно пояснюють переваги, які він отримає в результаті замовлення.
  • Розуміння косметології. Нерідко відвідувач іще сам не до кінця розуміє, яку послугу хоче отримати, тому, володіючи знаннями й термінологією, спеціаліст має більше шансів підштовхнути клієнта до купівлі.
  • Вміння бути психологом. До кожної людини потрібен індивідуальний підхід, і протягом перших хвилин спілкування адміністратор повинен підібрати найбільш приємний для конкретного замовника стиль.
  • Ми навчаємо адміністраторів салону краси вже понад 10 років і можемо впевнено сказати, що наша методика дає змогу готувати висококваліфікованих співробітників.

Головним у сфері обслуговування завжди є клієнт, а тому орієнтуватися завжди потрібно саме на нього. Оскільки споживачами наших послуг у більшості є жінки, наш девіз має звучати так: «Клієнт завжди права!». Без розуміння цього правила й застосування його на практиці усіма співробітниками нормальна робота компанії неможлива.

Слід також враховувати, що взаємодія з клієнтом салону краси не обмежується лише його візитом. Поцікавившись у подальшому його думкою про зроблену роботу, нагадавши про наближення терміну наступної процедури, проінформувавши про акції чи знижки, навіть банально відправивши вітальне СМС у день народження, ви закріпите емоційний зв’язок із клієнтом і збільшите шанси на постійну співпрацю.

Мрієш стати ефективним керівником?

Наша мета — навчити вас керувати бізнесом без проблем. Для чого вчитися на власних помилках, якщо можна застосувати багаторічний досвід від лідерів ринку б’юті-бізнесу вже зараз!