вул. Садово-Ботанічна, 64​

+38 (044) 506-77-77

+38 (067) 269-01-48

dusokompania@gmail.com

SMM У BEAUTY-БІЗНЕСІ: ВІД СТВОРЕННЯ КОНТЕНТУ ДО ПРОСУВАННЯ

Кожен модуль курсу складається на 40% із теоретичної частини й на 60% із відпрацювання практичних навичок на основі успішних кейсів б’юті-інтустрії.

Спікер:

АНДРІЙ БЕРДНИКОВ

Андрій Бердников — практикуючий діджитал-маркетолог/SMM-маркетолог

FB  Instagram

  1. 8 років роботи у сфері діджитал
  2. 4 роки практичного досвіду в просуванні бізнесів сфери послуг
  3. Засновник діджитал-агентства KRASIVO.digital agency https://krasivo.digital/
  4. Креативний директор студії з розробки сайтів Web Na Sovist https://sovist.studio/

Основна спеціалізація — сфера послуг та гостинності.

Клієнти: Figaro-Catering, Deluxe Cosmetic, THE FAME (Дмитро Золотухін), CPG center, KAMANA Perfume Store, KDAY — permanent studio, MYSS Beauty Zone, Ресторан QUEEN, Casual-catering, Olfactory — АромаБрендинг, PROSTIR — агентство нерухомості, Poetry Home, ADS Legal Group, Dr. Zaitseva.

ПРОГРАМА КУРСУ

Модуль 1: основи та можливості smm для сфери послуг (1-й день)

Перший день курсу надасть вам можливість точно визначити, які завдання повинні вирішувати соцмережі для вашого бізнесу. Ви повною мірою ознайомитеся з можливостями Facebook та Instagram для салонного бізнесу, навчитеся правильно створювати Business Manager Facebook та керувати вашими бізнес-сторінками. Дізнаєтеся, як правильно та ефективно будувати стратегію просування в соцмережах, як аналізувати результати SMM та показники аналітики. Навчитеся робити аудит власних сторінок та аналізувати конкурентів.

  1. Можливості SMM для сфери послуг.
  2. Визначаємо ключові цілі вашого бізнесу і як їх можна досягнути за допомогою соцмереж.
  3. Чому важливо визначити цільову аудиторію?
  4. Створюємо портрет майбутнього клієнта.
  5. Як керівникові правильно управляти соцмережами для бізнесу?
  6. Практична робота в Business Manager Facebook.
  7. Огляд і можливості інструменту Facebook Creator Studio.
  8. Можливості Instagram для beauty-бізнесу.
  9. Створення та оформлення бізнес-акаунту, який продає, в Instagram.
  10. Можливості Facebook для beauty-бізнесу.
  11. Створення та оформлення сторінки, яка продає, у Facebook.

Модуль 1: основи та можливості smm для сфери послуг (2-й день)

  1. Аналітика в соцмережах.
  2. Головні показники для сфери послуг.
  3. Для чого і як відслідковувати результати в соцмережах?
  4. Що таке SMM-стратегія?
  5. Як створити стратегію просування салону краси?
  6. Конкуренти в соцмережах і як із ними боротися.
  7. Аналіз конкурентів. Покрокова інструкція для керівника.
  8. Як зробити SMM вашого бізнесу ефективним та прибутковим?
  9. Аудит власних бізнес-сторінок: визначаємо слабкі місця ваших соцмереж.
  10. Тренди в SMM. Що використовувати для салонів краси.

Модуль 2: створення контенту і постинг (3-й день)

Другий день курсу дуже насичений, буде повне занурення у створення контенту та постинг. Ми розкладемо по поличках усі можливі види, типи, формати контенту і публікацій. Ви дізнаєтеся про можливості плейсментів: Facebook- та Instagram-стрічка, Stories. Навчитеся формувати правильну структуру постів, створювати рубрики, які будуть відповідати цілям вашого бізнесу та задовольняти інтерес цільової аудиторії. Розробимо контент-план і навчимося планувати публікації. Отримаєте практичні рекомендації, як зібрати власну SMM-команду для салону краси. Дізнаєтеся, що таке візуальна концепція і як створити красиву сітку Instagram. Розберемо реальні кейси контенту, що продає.

  1. Контент. Які типи, види, формати контенту і публікацій бувають?
  2. Для чого потрібні рубрики публікацій і як пов’язати їх із інтересами ЦА та цілями beauty-бізнесу?
  3. Постинг. Створення постів у Stories, стрічках Instagram та Facebook.
  4. Кроспостинг. Адаптація контенту в Facebook/Stories.
  5. Структура публікацій. Ефективне використання: хештеги, локації (геотеги), відмітки й час постингу. Структура і формати тексту.
  6. Що таке контент-план і як він допоможе ефективно працювати? Створення контент-плану.
  7. Ефективне і регулярне планування публікацій. Відкладений постинг із допомогою Facebook Creator Studio.
  8. Що таке ранжування? Які алгоритми використовує Facebook/Instagram для показу ваших постів у стрічці.
  9. Ком’юніті-менеджер та комунікація з аудиторією в соцмережах. Директ (автовідповіді), коментарі. Робота з негативом і відгуками. Хто повинен бути за це відповідальним у вашому бізнесі?
  10. Візуальна концепція сітки в Instagram. Як створити єдиний стиль публікацій та виділитися серед інших.
  11. Що необхідно для створення якісного фото/відео-контенту.
  12. Створення та підготовка контенту в реаліях beauty-бізнесу.
  13. Як зібрати круту SMM-команду для салону краси?
  14. Маркетинговий бюджет. Скільки коштує чи скільки ви готові витратити для просування вашого бізнесу в соцмережах.
  15.  Як створювати і для чого потрібен ситуативний контент.
  16. ТОП-10 застосунків та програм для створення контенту.
  17. Розбір реальних кейсів контенту, який продає у салонному бізнесі.

Модуль 3: стратегія просування і запуск реклами (4-й день)

3-й день курсу: визначаємо стратегію просування та вивчаємо інструменти для ефективного просування. Визначимо, що отримує б’юті-бізнес від вкладених в SMM інвестицій. Розбираємо всі основні способи реклами. Навчимося налаштовувати рекламний акаунт і запускати таргетинг. Визначимо, що необхідно зробити в соцмережах до відкриття салону краси і як набрати першу 1000 підписників. Як працювати з блогерами та лідерами думок. Обговоримо, як власнику контролювати роботу команди з SMM. Як аналізувати результати/ефективність реклами та розподіляти рекламний бюджет. Фіналом навчання буде підведення підсумків по основних темах триденного курсу. Разом сформуємо послідовність дій власника для успішного просування свого beauty-бізнесу з допомогою SMM.

  1. Чому необхідно виділяти маркетинговий бюджет на просування бізнес-сторінок?
  2. Що повинен отримати б’юті-бізнес від вкладених в SMM інвестицій? Нові клієнти, повторні продажі, впізнаваність салону, формування бренду.
  3. Які бувають способи просування і як визначити ефективні для своєї ніші?
  4. Таргетинг-реклама, робота з блогерами та лідерами думок, колаборації з брендами.
  5. Як власнику стати блогером, або просування бізнесу через PR-особистостей.
  6. Просування з допомогою контенту. Використовуємо соцмережі як портфоліо виконаних робіт.
  7. Як впливають відгуки на просування послуг салону краси?
  8. Промо-період. Що необхідно зробити до запуску соцмереж чи відкриття салону краси?
  9. Як набрати першу 1000 підписників? Види промо-активацій: Акції/Конкурси/Розіграші/Giveaway.
  10.  Таргетована реклама — це що? Огляд рекламного аканту.
  11.  Які основні види та цілі таргетованої реклами використовувати для салону краси?
  12.  Ефективний розподіл рекламного бюджету.
  13.   Як контролювати роботу по рекламі SMM-менеджера або таргетолога?
  14.  Ідеї та концепції для рекламних кампаній beauty-бізнесу.
  15.  Маслукінг/Масфоловінг/Маслайкінг. Для чого потрібні й чому не варто використовувати.
  16.  Автоматичне вітання та розсилки в Direct. Як і коли використовувати? Огляд сервісів для розсилок.
  17.  Психологія цільової аудиторії — як використовувати людський фактор у стратегії просування салону краси.
  18.  Підсумки чотириденного курсу. Послідовність дій власника для успішного просування beauty-бізнесу за допомогою SMM.
  19.  Розбір акаунтів ваших бізнес-сторінок.

Smm у beauty-бізнесі: від створення контенту до просування

Наша мета — навчити вас керувати бізнесом без проблем. Для чого вчитися на своїх помилках, якщо можна застосувати багаторічний досвід від лідерів ринку б’юті-бізнесу вже зараз!