Модуль 1: основи та можливості smm для сфери послуг (1-й день)
Перший день курсу надасть вам можливість точно визначити, які завдання повинні вирішувати соцмережі для вашого бізнесу. Ви повною мірою ознайомитеся з можливостями Facebook та Instagram для салонного бізнесу, навчитеся правильно створювати Business Manager Facebook та керувати вашими бізнес-сторінками. Дізнаєтеся, як правильно та ефективно будувати стратегію просування в соцмережах, як аналізувати результати SMM та показники аналітики. Навчитеся робити аудит власних сторінок та аналізувати конкурентів.
Можливості SMM для сфери послуг.
Визначаємо ключові цілі вашого бізнесу і як їх можна досягнути за допомогою соцмереж.
Чому важливо визначити цільову аудиторію?
Створюємо портрет майбутнього клієнта.
Як керівникові правильно управляти соцмережами для бізнесу?
Практична робота в Business Manager Facebook.
Огляд і можливості інструменту Facebook Creator Studio.
Можливості Instagram для beauty-бізнесу.
Створення та оформлення бізнес-акаунту, який продає, в Instagram.
Можливості Facebook для beauty-бізнесу.
Створення та оформлення сторінки, яка продає, у Facebook.
Модуль 1: основи та можливості smm для сфери послуг (2-й день)
Аналітика в соцмережах.
Головні показники для сфери послуг.
Для чого і як відслідковувати результати в соцмережах?
Що таке SMM-стратегія?
Як створити стратегію просування салону краси?
Конкуренти в соцмережах і як із ними боротися.
Аналіз конкурентів. Покрокова інструкція для керівника.
Як зробити SMM вашого бізнесу ефективним та прибутковим?
Аудит власних бізнес-сторінок: визначаємо слабкі місця ваших соцмереж.
Тренди в SMM. Що використовувати для салонів краси.
Модуль 2: створення контенту і постинг (3-й день)
Другий день курсу дуже насичений, буде повне занурення у створення контенту та постинг. Ми розкладемо по поличках усі можливі види, типи, формати контенту і публікацій. Ви дізнаєтеся про можливості плейсментів: Facebook- та Instagram-стрічка, Stories. Навчитеся формувати правильну структуру постів, створювати рубрики, які будуть відповідати цілям вашого бізнесу та задовольняти інтерес цільової аудиторії. Розробимо контент-план і навчимося планувати публікації. Отримаєте практичні рекомендації, як зібрати власну SMM-команду для салону краси. Дізнаєтеся, що таке візуальна концепція і як створити красиву сітку Instagram. Розберемо реальні кейси контенту, що продає.
Контент. Які типи, види, формати контенту і публікацій бувають?
Для чого потрібні рубрики публікацій і як пов’язати їх із інтересами ЦА та цілями beauty-бізнесу?
Постинг. Створення постів у Stories, стрічках Instagram та Facebook.
Кроспостинг. Адаптація контенту в Facebook/Stories.
Структура публікацій. Ефективне використання: хештеги, локації (геотеги), відмітки й час постингу. Структура і формати тексту.
Що таке контент-план і як він допоможе ефективно працювати? Створення контент-плану.
Ефективне і регулярне планування публікацій. Відкладений постинг із допомогою Facebook Creator Studio.
Що таке ранжування? Які алгоритми використовує Facebook/Instagram для показу ваших постів у стрічці.
Ком’юніті-менеджер та комунікація з аудиторією в соцмережах. Директ (автовідповіді), коментарі. Робота з негативом і відгуками. Хто повинен бути за це відповідальним у вашому бізнесі?
Візуальна концепція сітки в Instagram. Як створити єдиний стиль публікацій та виділитися серед інших.
Що необхідно для створення якісного фото/відео-контенту.
Створення та підготовка контенту в реаліях beauty-бізнесу.
Як зібрати круту SMM-команду для салону краси?
Маркетинговий бюджет. Скільки коштує чи скільки ви готові витратити для просування вашого бізнесу в соцмережах.
Як створювати і для чого потрібен ситуативний контент.
ТОП-10 застосунків та програм для створення контенту.
Розбір реальних кейсів контенту, який продає у салонному бізнесі.
Модуль 3: стратегія просування і запуск реклами (4-й день)
3-й день курсу: визначаємо стратегію просування та вивчаємо інструменти для ефективного просування. Визначимо, що отримує б’юті-бізнес від вкладених в SMM інвестицій. Розбираємо всі основні способи реклами. Навчимося налаштовувати рекламний акаунт і запускати таргетинг. Визначимо, що необхідно зробити в соцмережах до відкриття салону краси і як набрати першу 1000 підписників. Як працювати з блогерами та лідерами думок. Обговоримо, як власнику контролювати роботу команди з SMM. Як аналізувати результати/ефективність реклами та розподіляти рекламний бюджет. Фіналом навчання буде підведення підсумків по основних темах триденного курсу. Разом сформуємо послідовність дій власника для успішного просування свого beauty-бізнесу з допомогою SMM.
Чому необхідно виділяти маркетинговий бюджет на просування бізнес-сторінок?
Що повинен отримати б’юті-бізнес від вкладених в SMM інвестицій? Нові клієнти, повторні продажі, впізнаваність салону, формування бренду.
Які бувають способи просування і як визначити ефективні для своєї ніші?
Таргетинг-реклама, робота з блогерами та лідерами думок, колаборації з брендами.
Як власнику стати блогером, або просування бізнесу через PR-особистостей.
Просування з допомогою контенту. Використовуємо соцмережі як портфоліо виконаних робіт.
Як впливають відгуки на просування послуг салону краси?
Промо-період. Що необхідно зробити до запуску соцмереж чи відкриття салону краси?
Як набрати першу 1000 підписників? Види промо-активацій: Акції/Конкурси/Розіграші/Giveaway.
Таргетована реклама — це що? Огляд рекламного аканту.
Які основні види та цілі таргетованої реклами використовувати для салону краси?
Ефективний розподіл рекламного бюджету.
Як контролювати роботу по рекламі SMM-менеджера або таргетолога?
Ідеї та концепції для рекламних кампаній beauty-бізнесу.
Маслукінг/Масфоловінг/Маслайкінг. Для чого потрібні й чому не варто використовувати.
Автоматичне вітання та розсилки в Direct. Як і коли використовувати? Огляд сервісів для розсилок.
Психологія цільової аудиторії — як використовувати людський фактор у стратегії просування салону краси.
Підсумки чотириденного курсу. Послідовність дій власника для успішного просування beauty-бізнесу за допомогою SMM.
Розбір акаунтів ваших бізнес-сторінок.
Smm у beauty-бізнесі: від створення контенту до просування
Наша мета — навчити вас керувати бізнесом без проблем. Для чого вчитися на своїх помилках, якщо можна застосувати багаторічний досвід від лідерів ринку б’юті-бізнесу вже зараз!