вул. Тимірязєвська, 64​

+38 (044) 498-98-01

+38 (067) 656-25-88

dusokompania@gmail.com

ЮРИДИЧНІ АСПЕКТИ Й ОПОДАТКУВАННЯ В САЛОННОМУ БІЗНЕСІ

Спікери:

Олена Мурзановська — юрист-практик, стаж професійної діяльності 16 років в органах державної влади. З 2015 року надає послуги з юридичного супроводу власникам малого та середнього бізнесу.

Майя Голумбовська — керівний партнер, генеральний директор компанії «Елма-Консалтинг». Сертифікований бухгалтер CAP/СIPA.

Досвід роботи близько 22 років у сфері бухгалтерського консалтингу.

Спеціалізація — бухгалтерський та податковий консалтинг, податкове планування, розробка бізнес-моделей, аудит.

Ірина Зоріна — керівник департаменту бухгалтерського аутсорсингу. Компанія «Елма-Консалтинг». Має сертифікат CAP. Досвід роботи близько 22 років у сфері бухгалтерського обліку.

  • Як проходить курс

  • Тривалість навчання 1 день
  • Час занять 10:00 - 16:00
  • Вартість 1650 грн

ПРОГРАМА КУРСУ

  1. Оформлення співробітників: офіційне або відповідно до договорів
  2. Правила внутрішнього трудового розпорядку
  3. Матеріальна відповідальність працівника: колективна і кожного окремо
  4. Відповідальність роботодавця перед співробітниками: матеріальна, адміністративна, кримінальна
  5. Пакет дозвільних документів у салоні краси
  6. Перевірки в салонах краси
  1. Оподаткування в 2018 році — порядок взаємодії підприємця із податковою службою
  2. Види оподаткування в салонному бізнесі 
  3. Заробітна плата співробітників: її виплати, види й нарахування
  4. Бухгалтерський облік у салоні краси
  5. Закупівля та списання матеріалів
  6. Розрахунок із покупцями та постачальниками: види розрахунку
  7. Оформлення та ведення первісної документації в салоні краси.
  8. Хто повинен використовувати РРО в 2018 році. РРО в салоні краси

Мрієш навести порядок у документації та розібратися в оподаткуванні?

Наша мета — навчити вас керувати бізнесом без проблем.  Для чого вчитися на своїх помилках, якщо можна застосувати багаторічний досвід від лідерів ринку б’юті-бізнесу вже зараз!