вул. Садово-Ботанічна, 64
+38 (044) 506-77-77
+38 (067) 269-01-48
dusokompania@gmail.com
вул. Садово-Ботанічна, 64
+38 (044) 506-77-77
+38 (067) 269-01-48
dusokompania@gmail.com
Тренінг призначений для управлінців, адміністраторів та спеціалістів індустрії краси, які мають безпосередній контакт із клієнтом.
Курс веде
Керівник напряму «DUSO-консалтинг», консультант із бізнес-планування та салонного менеджменту.
Співзасновник мережі салонів Fast line studio.
Спеціаліст із 20-річним досвідом роботи. На сьогодні у «портфелі» Ольги — найбільша кількість салонів краси, відкритих «під ключ» в Україні.
Основні скрипти сервісного обслуговування клієнтів
Послуга як товар. Особисте спілкування. Психологічні методи продажів
Побудова сервісу в салоні. Вплив спеціалістів на сервіс. Чому клієнт іде геть?
Особистий продаж. Презентація себе як професіонала. Взаємореклама та взаємоспрямування
Методи утримання клієнта
Робота в команді. Взаємореклама та взаємоспрямування
Самостійне встановлення завдань та плану збільшення продажів послуг
Тренінг призначений для управлінців, адміністраторів та спеціалістів індустрії краси, які мають безпосередній контакт із клієнтом.