вул. Садово-Ботанічна, 64​

+38 (044) 506-77-77

+38 (067) 269-01-48

dusokompania@gmail.com

ЕФЕКТИВНА РОБОТА З КЛІЄНТАМИ В САЛОНІ КРАСИ. СЕРВІС. ПІДВИЩЕННЯ ПРОДАЖІВ ПОСЛУГ

Тренінг призначений для управлінців, адміністраторів та спеціалістів індустрії краси, які мають безпосередній контакт із клієнтом.

Курс веде

ОЛЬГА ХАЙНОВСЬКА

Ольга Хайновская

Керівник напряму «DUSO-консалтинг», консультант із бізнес-планування та салонного менеджменту.

Співзасновник мережі салонів Fast line studio.

Спеціаліст із 18-річним досвідом роботи. На сьогодні у «портфелі» Ольги — найбільша кількість салонів краси, відкритих «під ключ» в Україні.

  • Як проходить курс

  • Тривалість навчання 2 дні
  • Час занять 10:00 - 17:00
  • Вартість 1 дня 16 000
  • Вартість 2 днів 30 000
  • Всі учасники тренінгу отримують робочі матеріали, що дає змогу максимально сконцентруватись на отриманні знань під час курсу.

ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

Основні скрипти сервісного обслуговування клієнтів

Послуга як товар. Особисте спілкування. Психологічні методи продажів

  1. Поточне бізнес-планування на місяць і на рік
  2. Умовно-постійні та умовно-змінні витрати в салоні
  3. Планування доходів і витрат у салоні. Як оптимізувати витрати та збільшити дохід
  4. Планування завантаженості салону з урахуванням сезонності та затребуваності
  5. Аналіз ефективності використання робочих місць салону
  6. Референтні значення ефективності роботи салону краси
  1. Як продати клієнту додаткову послугу або товар
  2. Як ефективно продати дорогу процедуру

Побудова сервісу в салоні. Вплив спеціалістів на сервіс. Чому клієнт іде геть?

Особистий продаж. Презентація себе як професіонала. Взаємореклама та взаємоспрямування

  1. Категорії клієнтів та специфіка їх обслуговування. Способи впливу на клієнтів
  2. Етика ділового спілкування з клієнтами
  3. Робота з запереченнями

Методи утримання клієнта

  1. Методи збільшення середнього чеку салону
  2. Способи збільшення кількості постійних клієнтів
  3. «Гачки» залучення нових клієнтів

Робота в команді. Взаємореклама та взаємоспрямування

Самостійне встановлення завдань та плану збільшення продажів послуг

Ефективна робота з клієнтами в салоні краси. Сервіс. Підвищення продажів послуг

Тренінг призначений для управлінців, адміністраторів та спеціалістів індустрії краси, які мають безпосередній контакт із клієнтом.