вул. Садово-Ботанічна, 64
+38 (044) 506-77-77
+38 (067) 269-01-48
dusokompania@gmail.com
вул. Садово-Ботанічна, 64
+38 (044) 506-77-77
+38 (067) 269-01-48
dusokompania@gmail.com
У салонному бізнесі, як і в будь-якому іншому, перевагу завжди мають професіонали. Директор салону краси — це людина, від якої залежить перш за все фінансовий результат діяльності компанії. Аби досягти позитивних результатів, одного лиш ентузіазму недостатньо. Потрібно бути компетентним спеціалістом, що розбирається в усіх нюансах функціонування салону. Ми навчаємо керівників салонів краси вже більше 10 років. У програму навчання включено всі аспекти створення і подальшої роботи фірми:
Навчання директорів салону краси триває від одного до трьох місяців, що залежить від інтенсивності та періодичності занять. За необхідності можна провести більш прискорений тренінг для директора.
Можливо, ви плануєте відкрити не повномасштабний салон із численними напрямками діяльності, а невеликий центр, орієнтований на надання косметологічних послуг? Тоді до вашої уваги пропонуються професійні курси керівників косметологічних центрів. Компетентні бізнес-тренери підкажуть вам, на яких напрямах косметології і якими методами найкраще сконцентрувати свої зусилля, аби досягти максимальних результатів.
Скористайтеся шансом змінити своє життя і стати успішним менеджером — запишіться на наші курси директорів косметологічного центру!
Головний актив будь-якої компанії, що працює у сфері послуг, — це клієнтська база. Чим більше клієнту сподобається обслуговування, тим вища ймовірність, що він звернеться до вас іще раз, а заодно й порекомендує друзям. Тому перше враження, яке відвідувач отримає при зверненні до вашої фірми, — надзвичайно важливе. Адміністратор салону краси — ось співробітник, за результатами спілкування з яким клієнт сформує свою початкову думку про все підприємство.
Саме тому навчання адміністраторів салону краси треба проводити в обов’язковому порядку. Хороший адміністратор повинен відповідати багатьом критеріям, наведемо деякі з них:
Головним у сфері обслуговування завжди є клієнт, а тому орієнтуватися завжди потрібно саме на нього. Оскільки споживачами наших послуг у більшості є жінки, наш девіз має звучати так: «Клієнт завжди права!». Без розуміння цього правила й застосування його на практиці усіма співробітниками нормальна робота компанії неможлива.
Слід також враховувати, що взаємодія з клієнтом салону краси не обмежується лише його візитом. Поцікавившись у подальшому його думкою про зроблену роботу, нагадавши про наближення терміну наступної процедури, проінформувавши про акції чи знижки, навіть банально відправивши вітальне СМС у день народження, ви закріпите емоційний зв’язок із клієнтом і збільшите шанси на постійну співпрацю.
Наша мета — навчити вас керувати бізнесом без проблем. Для чого вчитися на власних помилках, якщо можна застосувати багаторічний досвід від лідерів ринку б’юті-бізнесу вже зараз!