вул. Садово-Ботанічна, 64
+38 (044) 506-77-77
+38 (067) 269-01-48
dusokompania@gmail.com
вул. Садово-Ботанічна, 64
+38 (044) 506-77-77
+38 (067) 269-01-48
dusokompania@gmail.com
Кожен модуль курсу складається на 40% із теоретичної частини й на 60% із відпрацювання практичних навичок на основі успішних кейсів б’юті-інтустрії.
Спікер:
Андрій Бердников — практикуючий діджитал-маркетолог/SMM-маркетолог
Креативний директор студії з розробки сайтів Web Na Sovist https://sovist.studio/
Основна спеціалізація — сфера послуг та гостинності.
Клієнти: Figaro-Catering, Deluxe Cosmetic, THE FAME (Дмитро Золотухін), CPG center, KAMANA Perfume Store, KDAY — permanent studio, MYSS Beauty Zone, Ресторан QUEEN, Casual-catering, Olfactory — АромаБрендинг, PROSTIR — агентство нерухомості, Poetry Home, ADS Legal Group, Dr. Zaitseva.
Перший день курсу надасть вам можливість точно визначити, які завдання повинні вирішувати соцмережі для вашого бізнесу. Ви повною мірою ознайомитеся з можливостями Facebook та Instagram для салонного бізнесу, навчитеся правильно створювати Business Manager Facebook та керувати вашими бізнес-сторінками. Дізнаєтеся, як правильно та ефективно будувати стратегію просування в соцмережах, як аналізувати результати SMM та показники аналітики. Навчитеся робити аудит власних сторінок та аналізувати конкурентів.
Другий день курсу дуже насичений, буде повне занурення у створення контенту та постинг. Ми розкладемо по поличках усі можливі види, типи, формати контенту і публікацій. Ви дізнаєтеся про можливості плейсментів: Facebook- та Instagram-стрічка, Stories. Навчитеся формувати правильну структуру постів, створювати рубрики, які будуть відповідати цілям вашого бізнесу та задовольняти інтерес цільової аудиторії. Розробимо контент-план і навчимося планувати публікації. Отримаєте практичні рекомендації, як зібрати власну SMM-команду для салону краси. Дізнаєтеся, що таке візуальна концепція і як створити красиву сітку Instagram. Розберемо реальні кейси контенту, що продає.
3-й день курсу: визначаємо стратегію просування та вивчаємо інструменти для ефективного просування. Визначимо, що отримує б’юті-бізнес від вкладених в SMM інвестицій. Розбираємо всі основні способи реклами. Навчимося налаштовувати рекламний акаунт і запускати таргетинг. Визначимо, що необхідно зробити в соцмережах до відкриття салону краси і як набрати першу 1000 підписників. Як працювати з блогерами та лідерами думок. Обговоримо, як власнику контролювати роботу команди з SMM. Як аналізувати результати/ефективність реклами та розподіляти рекламний бюджет. Фіналом навчання буде підведення підсумків по основних темах триденного курсу. Разом сформуємо послідовність дій власника для успішного просування свого beauty-бізнесу з допомогою SMM.
Наша мета — навчити вас керувати бізнесом без проблем. Для чого вчитися на своїх помилках, якщо можна застосувати багаторічний досвід від лідерів ринку б’юті-бізнесу вже зараз!